همه چیز درباره من

* نام: نادر

* تحصیلات : فوق دیپلم - الان لیسانسم

* سن : 22 سال - 27 - الان 29

* شغل شما : آچار فرانسه

* متاهل یا مجرد : مجرد

* برنامه تان برای آینده : زندگی کردن

* فرزند چندم خانواده هستید : اول

 * کدام یک از اعضای خانواده تان را دوست دارید : همه اعضای خانواده 

* چقدر به پدر و مادرتان علاقه دارید : فوق العاده زیاد .

* اهل کدام محله تهران هستید :غرب تهران

* چقدر اهل رفت و آمد هستید : بدم نمیاد ولی دوست ندارم که ساعتهای تنهایی و آزادی و کلا ساعاتی رو که متعلق به خودم هست رو از دست بدم .

* اگر نویسنده می شدید دوست داشتید درباره چه مسایلی می نوشتید : روابط بین مردها و زنها - خاطرات نویسی ومسائل شخصیتی و سنت شکنی همینطور پرداختن به موضوعات عشقی و سکسی !!!!!!

* از چه زمان شروع به نوشتن وبلاگ کردید : مهرماه 84
* چقدر وقت صرف نوشتن می کنید : نیم ساعت تا یکساعت
* بیشتر چه زمانهایی می نویسید : اواخر شب!!

* عادت خاصی دارید در موقع نوشتن : با گوش دادن به موسیقی مورد علاقه ام می نویسم .
* بیشتر ترجیح می دهید به چه مسائلی بپردازید : مردان- زنان - عشق - سکس – دوست داشتن - نفرت - انسانیت بیزینس اخلاق زندگی ..

* آیا وبلاگ نویسی را کار مفیدی می دانید : دوست دارم.

* هدفتون از نوشتن وبلاگ چیه : علاقه به نوشتن . تصور می کنم خالی کردن درون آشفته و روح سرکشم باشه . به یک نوع درد و دل با خودم و پرداختن به نظرات دیگران و موضوعاتی که تو رویاهام و یا در واقعیت به اونها پر و بال می دم یا برخورد میکنم اما گاهی هم در واقعیت ..
* اوغات فراغت را چطور می گذرانید :
موسیقی -  دیدن فیلم - نوشتن وبلاگ - نامه نگاری - عکاسی - سر زدن و تلفن به دوستان -
* چه تفریحی رو دوست دارید : خوردن بستنی شکلاتی با نسکافه و دیدن یک فیلم کمدی یا گردش و پیاده روی با دوستان و مسافرت به جاهایی که ندیدم , ترجیها مناطق کوهستانی  و سرد ! کوه رفتن هم خیلی دوست دارم.
* بهترین کتابی که خوانده اید : مزرعه حیوانات!
* چه چیزهایی مطالعه می کنید : مطالب عاشقانه – روابط بین دختر و پسر- داستانی و کامپیوتری و کلا اطلاعات عمومی
* بطور متوسط در روز چند ساعت تلویزیون نگاه می کنید : تلویزیون هیچی ! اما به کانال های ماهواره ای سر میزنم اونهم اگر فرصت پیش بیاد تا وقتم رو با چرت و پرت ها و فیلم ها و سریالهای کسل کننده و غمگین و دروغهای برنامه های ایران تلف نکنم !
* به سینما علاقه دارید : بدم نمیاد ولی بیشتر ترجیح می دم توی منزل بشینم و به یک فیلم کلاسیک یا کمدی نگاه کنم تا اینکه برم به سینما!!!!
* تعریفتان از سینما : ترکیبی از شعبده و معجزه و تخیل
* اولین فیلمی که در سینما دیدید : سام و نرگس 

* بهترین فیلم هایی که دیده اید : شام آخر- پر پرواز-کما و سری فیلمهای آمریکن پای
*آخرین فیلم سینمایی که دیدید : تاجر ونیزی ا
* اولین تئاتری که دیده اید : آقا بالا .فوق العاده بود.
* تعریف خاصی از تئاتر دارید : آفرینش تراژدیک دوباره جهان
* کمدین های مورد علاقه : چارلی چاپلین - لورل و هاردی - جیم کری - مستر بین
* به چه سبکهایی از فیلم ها علاقه دارید : اکشن - جنایی - کمدی - تخیلی و سکسی!!
* هنر با نظم سازگار است یا بی نظمی : من در اوج بی نظمی هم به نظم معتقدم !
* خواننده های مورد علاقه شما کی هستند شادمهر-گوگوش  و خواننده های قدیمی و تک و توک بعضی آهنگهای جدید که خوشم بیاد. 

* آهنگهای مورد علاقه : عاشق آهنگ ستاره و باور شادمهر هستم.
* سازهای مورد علاقه : گیتار کلاسیک و ویولون
* نظرتان راجع به موسیقی اصیل ایرانی : سوهان روح , اما بعضی از آهنگها و دستگاه های ایرانی رو دوست دارم اما ترجیح می دم که به اونها گوش ندم چون یاد غم و غصه هام می افتم و اعصابم خورد می شه ....
*نظرتان در مورد بوسه چیست؟ اثبات دوست داشتن.
* به تساوی حقوق زن و مرد اعتقاد دارید : شدیدا ....
* چه چیزی به شما آرامش می دهد : استراحت بدون مزاحم – بودن با همراه - گوش دادن به موسیقی – رفاه مالی و خاطرات خوش گذشته و بودن با دوستانم
* رنگ های مورد علاقه : آبی- سیاه - سبز - شکلاتی - صورتی
* بزرگترین حادثه در زندگی تان : خود سازی و بالا رفتن شعور و باز شدن دیدگاهم به زندگی
* بزرگترین تحول در زندگی شما : وقتی که قاطعانه تصمیمی رو گرفتم
* در بچگی دوست داشتید چکاره شوید : راننده ترانزیت باری!!
* زیبا ترین خاطره : خاطرات دوران مسافرتم ...
* خاطره انگیز ترین مسافرت : رفتن به زادگاهم تو سرمای شدید.
* تا بحال شده غم را مات کنید : مات را غم می کنم
* بدترین نمونه تنفر : نفرت زن و مرد نسبت به هم!!
* زندگی چیست : با افکار خوب ... تا بینهایت
* ازدواج چیست : یک تجربه که میتونه هم خوب باشه و هم بد و بستگی به خود آدم داره ...
* تا بحال چند سطر از کتاب زندگی را خوانده اید : هنوز به مقدمه هم نرسیدم
* مهمترین سوالی که از خود کرده اید : من کی هستم ؟
* نقطه طلایی زندگی کجاست : لحظه ای که خودت رو شناختی
* عشق چه رنگیه : رنگ خودت
* چه وقت از دست خودتان ناراحت میشوید : وقتی که خودم نیستم
* در زندگی چه چیز برایتان مهم است : سلامتی و خوشی و بقای کسانی که دوستشان دارم و وجود زیبایی در همه چیز
* اگر به شما بگویند تا به امروز زندگی خودتان را بطور خلاصه بگویید می توانید شرح دهید : عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
* بهترین نمونه عشق : عشق به معشوق

* آیا تا بحال عاشق شدید : انسانی که عشقی در زندگی نداشته باشه به نظر من انسان نیست و مرده متحرکه !!!!
* وقتی به عکس خود نگاه می کنید چه حسی دارید : به تاثیر آن روی دیگران فکر می کنم

* نظرتان راجع به مرگ چیست : رسیدن انسان به آخرین فصل این زندگی و پی بردن به بزرگترین اسرار خلقت انسان و تولدی دوباره و آغاز یک زندگی برای لطافت روح



* آیا از مرگ می ترسید : کم و بیش بله شاید هم نه ... نمی دونم اما در کل بله کیه که نترسه ؟
* به زندگی علاقه دارید : بله و اونو زیبا می بینم . گو اینکه اکثر اوقات هم از زندگی خسته میشم اما در کل زندگی زیباست به شرط وجود دلخوشی و امید ...
* بهترین خصوصیات اخلاقی شما : مهربونی - خوش قلبی - احترام به اطرافیان به شرط دریافت احترام متقابل-
* از چه نوع بحثی متنفر هستید : بحثهای بیهوده بر سر عقاید عصر جاهلیت !
* از چه بحثی لذت می برید :  زندگی- طنز - تاریخی - عشقی - سکس
* زیبایی را در چه می بینید : در هستی و بعد احترام و بعد  در عشق و دوست داشتن و محبت
* شیرین ترین و تلخ ترین خاطره : شیرین ترین خاطره ها درک معنای واقعی عشق و تجربه دوست داشتن دیگری و بعد هم گرفتن عکس از اینترنت با پسر خالم و تلخ ترین خاطره ....
* آیا آدم خیال پردازی هستید : بله خیلی زیاد و سعی میکنم به رویاهام واقعیت هم ببخشم
*مضمون رویاهای شما چیست : فراغ - دوست - سقوط از بلندی - کوه - اتفاقات روزمره و بلاهایی که در آینده نزدیک به سرم میاد
* اهل شوخی هم هستید : بله اما بستگی داره تا آدمش کی باشه در کل خیلی زیاد شوخی میکنم و از خنده خوشم میاد البته اگر به شرط رنجوندن دیگران نباشه
* دیدنی ترین جای دنیا : تخت جمشید و اهرام ثلاثه و خیلی جاهایی که هنوز ندیدم
* زیباترین مکان دیدنی تهران : کاخ سعد آباد و نیاوران رو خیلی دوست دارم
* خوشبختی را در چه می بینید : بتونم با کسی که دوستش دارم یک زندگی بر شیوه عقاید  شاد بودن خودم بسازم!
* بدبختی را در چه می دانید : زندانی نفس خود بودن و زندگی در قفسی طلایی بدون امید و آرزو ... و ناامیدی
* بهترین دوست و راهنمای زندگی شما : همیشه مادر
* بهترین دوست از نظر شما : کسی که قدر شناس باشه و فهمیده و اشتباهاتم رو بگه و دوستم داشته باشه
* تنهایی را دوست دارید : بستگی داره

*
* زیباترین فصل سال : پاییزی که به سمت زمستان می رود
* بزرگترین لذت در زندگی : لذت دوست داشتن و دوست داشته شدن و محبت کردن و بخشش و کمک کردن به نیازمندان واقعی
* چقدر به یاد خدا هستید : همیشه
* اهل دود و دم هستید : شدیدا از هر نوع دخانیات و افیون بیذارم !!!!!!
* نوشیدنی های مورد علاقه :  شربت آلبالو -  آب پرتقال – دلستر – آب انار-
* میوه های مورد علاقه : نارنگی -  شلیل – هندونه!!!
* غذاهای مورد علاقه :  کرفس - قرمه سبزی - پیتزا - باقالی پلو با مرغ - چلو کباب - جوجه کباب  - دلمه برگ و فلفل  -  فسنجان -  انواع سوپ و آش و خلاصه همه چیز الا پنیر!!!
* خوشمزه ترین غذایی که تا بحال خورده اید : سوپی که برای مناسبتی خاص تهیه شده بود که البته بسته به هوسم داره
* چه غذاهایی را دوست ندارید : متنفر از پنیر در حد مرگ!!! - آب گوشت –
* الگوی زندگیتان کیست : همه آدمهای موفق و ناموفق
* از چه ورزشهایی خوشتان می آید : - دوچرخه سواری - اسکی – عاشق کوه نوردی
* از چه ورزشهایی بدتان می آید :  ژیمناستیک
* وسیله نقلیه مورد علاقه : پژو - الان مورانو ! الانم فقط تویوتا لندکروز !
*بدترین وسیله نقلیه : موتور - اتوبوس
* هدف شما در زندگی : رسیدن به آرامش و کمال و بی نیازی از دیگران و ایستادن روی پای خودم و زندگی با عشق
* شیرین ترین درس مدرسه برای شما : ادبیات - تاریخ
* حیوان مورد علاقه : ماهی - سگ
* از چه حیواناتی می ترسید : سوسک - - هزار پا - عنکبوت - عقرب و کلا حشرات
* ترسناک ترین منظره از نظر شما : تصادف

* چقدر خود را می شناسید : فکر می کنم به اندازه انگشتان دستم اما سعی می کنم بیشتر به خودشناسی برسم
آنکس که بداند و بداند که بداند
اسب شرف از گنبد گردون بجهاند
آنکس که نداند و بداند که نداند
مسکین خرک لنگ به مقصد برساند
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
* دوست دارید به چه کشور هایی سفر کنید : آمریکا - هند - مصر - پرو - اسپانیا - انگلیس - فرانسه - استرالیا - آفریقای جنوبی - اسراییل - برزیل - مکزیک - چین - ژاپن - جزایر کارائیب - تبت - یونان -
* نظرتان راجع به کار : برطرف کننده غم و بزرگترین تفریح و سازنده روح انسان
* ورزش می کنید :بله .  

* برای سفر به کجا دوست دارید بروید : همه جا

* خاطره انگیز ترین دوران زندگی : ....!
* چه چیزی در زندگی باعث اعجاب شما می شود : نگاه کردن به ستارگان آسمان و پی بردن به حقارت انسان - فکر های سنتی و احمقانه
* نظرتان در مورد سکس چیست : فوق العادس البته فقط با کسی که واقعا دوستش داری.
* بزرگترین عیب شما : احساساتی بودن  - فکر نکردن به عاقبت کارهام - خجالتی بودن
* بدترین لحظه زندگی : زمانی که مادر رو ناراحت می بینم.
* تلخ ترین سخن در زندگی : نیش و کنایه های دشمنام که تمومی ندارن ....
* آیا در زندگی خوش شانس هستید : خیلی زیاد
* آیا آدم موفقی هستید : بله ولی همیشه سعی می کنم موفق تر باشم.

* به تقدیر اعتقاد دارید : اگر تقدیر نبود من الان در خدمت شما نبودم شاید هم آفریده نمی شدم شاید هم هیچ وقت مثل حالا فکر نمی کردم
* چقدر به مادیات تمایل دارید : بیشتر برای رفع نیاز اما اگه پول دار باشم خوشحال ترم و احساس امنیت بیشتری می کنم ,

* چند دوست در زندگی دارید : دوستان زیادی دارم اما دوست صمیمی ندارم .
* اهل دروغ هستید : خیلی کم اما دروغ هایی که می گم بیشتر مصلحتی هست یا برای خودنمایی
* اهل خود نمایی هستید : خیلی نه....

* دوست دارید چه هدایای به دیگران بدهید : چیزی که همیشه به یادم باشن

* دوست داشتید پول دار بودید : خیلی زیاد اما فقط برای اینکه هم راحت زندگی کنم و هم به کسانی که نیاز دارند کمک کنم بدون منت نه برای تظاهر و فخر فروختن و آرزو می کنم اگه روزی پول دار شدم همیشه خدا بیادم بیاره که از کجا به کجا رسیدم و اینکه جنبه پول دار شدن رو داشته باشم !!!! وگرنه همون بهتر که تا آخر عمرم بی پول بمونم تا یک پول دار متظاهر و خودخواه و احمق !
* آدم بدبینی هستید : نه ...
* اگر به شما بگن یک آرزو بکن آرزوی شما چه خواهد بود : رسیدن به زندگی دلخواهم.
* زیباترین درسهای زندگی : انسانیت .. فقط انسان بودن .....
* و سخن آخر :

همیشه شاد.